Negatív tapasztalatok

Lassan véget ér a nyár, és ha visszanézem az idővonalat, akkor többségében örömteli és pozitív híreket tudtam megosztani. Épp ezért most jöjjön egy kicsit az ellen oldal is.

A legnagyobb problémát a marketing jelenti, hiszen a könyv akkor lesz sikeres, ha elég sok emberhez eljut. Ehhez médiatámogatásra van szükség. Nos, én mindent megtettem. Az Index-Origo tengely mentél szinte minden online híroldalnak írtam, ingyen könyvet ajánlva, hátha. A tipikus reakció az, hogy nem válaszolnak. Még csak egy illedelmes “köszönjük majd jelentkezünk” közhelyet sem. Hasonló a helyzet a Könyves Bloggal. Korábban beszámoltam már a kálváriámról, hogy megkapják a Margó-díjra szánt könyveket. Akkor sem vitték túlzásba a választ, vagy bármilyen reakciót. Gyanítom, el sem olvassák. 🙁 Ezen kívül írtam történelmi ismeretterjesztő lapoknak is. Az Olvaslak.hu is ígért kritikát, immár két hónapja ennek. Szóval így megy ez, csak hogy Kurt Vonnegut-ot idézzem. Sajnos.

Épp ezért ha kapcsolatban álltok bármilyen médiával, lappal, bloggal, akit érdekelhet a dolog, akkor a kiadó akár ingyen recenziós példányt is biztosít a számukra. Előre is köszönöm.

Share